Hello there! We are conducting a survey to better understand the user experience in making a first edit. If you have ever made an edit on Gamepedia, please fill out the survey. Thank you!

Ziekenhuis

From Towns Wiki
Jump to: navigation, search
This page is a translated version of the page Hospital and the translation is 100% complete.

Symbol hospital.png

Het Ziekenhuis is een zone die je de mogelijkheid geeft om stedelingen de genezen.

Gebruik

Wanneer stedelingen dodelijk of zwaar verwond zijn, zullen ze automatisch het ziekenhuis bezoeken om langzaam te kunnen genezen, tot ze weer de Gezond-status hebben. Als er een bed in het ziekenhuis staat zal de gewonde stedeling het gebruiken, en sneller genezen.

Vereisten

Het ziekenhuis vereist ten minste een 3x3 tegelzone. bedden en Medicijnkasten kunnen toegevoegd worden om het genezen te versnellen. Als het ziekenhuis omringt is door muren kan de genezing ook versnellen.

Images

rightEen ziekenhuis met medicijnenkasten, bedden en decoraties: alles voor de tevredenheid van onze patiënten. Je kan hierop zien dat een gewonde stedeling geneest op één van de bedden.
Other languages:
Deutsch • ‎English • ‎Nederlands • ‎русский