Towns Wiki/de

From Towns Wiki
Jump to: navigation, search
This page is a translated version of the page Towns Wiki and the translation is 62% complete.

Outdated translations are marked like this.
Other languages:
čeština • ‎Deutsch • ‎English • ‎Nederlands • ‎polski • ‎русский • ‎中文(简体)‎
Welcome to the Towns Wiki,
the comprehensive reference written and maintained by the players.
We are currently maintaining 3.415 pages (336 articles).
The Game

Towns is a city-building/rpg game in which you lead a small settlement, housed over a dungeon, to glory!

Die Spieler starten mit einer kleinen Gruppen von Siedlern und müssen eine Stadt errichten, in dem sie Resourcen abbauen und Gebäude bauen lassen, ähnlich wie andere Echtzeit Strategie Spiele. Der Clou ist, das sie keine direkte Kontrolle über die Tätigkeiten der Siedler haben, sondern nur indirekte Aufträge geben. Die Stadtbewohner werden diesen dann so schnell als möglich erledigen. Wenn ein Spieler zu wenig aufmerksam ist, können diese Bewohner zu schnell zu tief graben und die Höhlen erreichen, in denen ziemlich lästige und unangenehme Kreaturen hausen.
Umgebung
Wiki Community
How to help
If you want to hop in and help out, please check out the Wiki Editing page first!
If you wish to contribute to the translation of any page, the Wiki Translation is the place to start!
Townsbanner.png
Register
to keep track of your contributions.
Get help, or ask a question
Frequently asked questions
Community portal
291.508 Towns Spieler haben sich hier registriert! Wir haben mittlerweile 3.415 Seiten.
Änderungen können auf der englischen Hauptseite vorgeschlagen werden: here.