Towns Wiki

From Towns Wiki
Jump to: navigation, search
This page is a translated version of the page Towns Wiki and the translation is 69% complete.

Outdated translations are marked like this.
Other languages:
čeština • ‎Deutsch • ‎English • ‎Nederlands • ‎polski • ‎русский • ‎中文(简体)‎
Welcome to the Towns Wiki,
the comprehensive reference written and maintained by the players.
We are currently maintaining 3415 pages (336 articles).
The Game

Towns is a city-building/rpg game in which you lead a small settlement, housed over a dungeon, to glory!

Gracze rozpoczynają rozgrywkę z małą grupą osadników. Celem jest zbudowanie osady, pozyskanie odpowiednich materiałów budowlanych oraz zasobów pozwalających przetrwać jej mieszkańcom. Cała rozgrywka odbywa się w czasie rzeczywistym. Różnica pomiędzy innymi grami tego typu polega na tym, że nie kontrolujemy poszczególnych mieszkańców i to co robią, lecz wydajemy rozkazy a osadnicy będą starali się je wypełniać w miarę możliwości. Jeżeli gracz nie będzie ostrożny i będzie kopał zbyt głęboko nim osada będzie dobrze rozbudowana i silna, to może uwolnić straszne potwory czające się w mrocznych głębiach podziemnych jaskiń.

Wiki Community
How to help
If you want to hop in and help out, please check out the Wiki Editing page first!
If you wish to contribute to the translation of any page, the Wiki Translation is the place to start!
Townsbanner.png
Register
to keep track of your contributions.
Get help, or ask a question
Frequently asked questions
Community portal
291 508 graczy dołączyło do rozgrywki ! Zarządzamy obecnie 3415 stronami.
Zmiany można proponować tutaj.